събота, 8 март 2014 г.

Чийзкейк с горски плодове без печене

Лесен и чудесен чийз :)

Необходими продукти:

  • Маскарпоне - 500гр
  • Сладкарска сметана (за разбиване) - 200 мл
  • 2-3 с.л. пудра захар
  • 500 гр горски плодове микс (аз ползвах замразени)
  • 3 пакетчета Желатин
  • 100-тина гр бисквити
  • 20-30 гр масло
Тази рецепта не се различава по нищо от другите ми, но все пак ще я опиша набързо :) Натрошаваме бисквитите на ситно и ги смесваме с размекнатото масло. Когато се смесят достатъчно добре, ги разстиламе в тавичката, в която ще правим чийза. Аз използвах 20см тава с падащи стени. Понеже при мен преобладаваха ягодите в микса, реших да ги наредя върху бисквитите. След това правим крема. Разбиваме сметаната с пудрата захар малко, колкото да се понадигне малко, но в никакъв случай да не се "бие" до твърда сметаната. След това прибавяме и маскарпонето (или друг вид подобно сирене - рикота, крема, или пък извара). Бъркаме, до еднородна смес. След това разтопяваме/разтваряме 2 пакетчета желатин (сипваме ги в 50-тина гр вода, чакаме докато набъбне и след това разтапяме на водна баня, без да завира). Прибавяме ги към сместа и объркваме набързо. Изсипваме я след това в тавата. Заглаждаме и изравняваме. След това слагаме в хладилника за няколко часа, да се стегне добре. След това нареждаме отгоре останалите плодове. От размразяването ми се отдели плодов сок. Орделяме 50-тина грама и повтаряме процедурата с 3-тото пакетче желатин. След това намазваме хубаво плодовете отгоре със сместа от желатин и сок, и отново оставяме в хладилника да стегне. Това е..... :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар