вторник, 19 февруари 2013 г.

Да вдигнем България отново на крака!

Здравейте! 
Реших да напиша няколко реда по повод сформиралите се последните няколко дена протести. Нямам как да скрия факта, че в мен се прокрадват нотки и ме обливат вълни на гордост, че съм българин.... Такова чуство не съм изпитвал от години, а и дали съм изпитвал някога в скромния стаж на живота, който съм натрупал до момента, се питам.... Горд съм от това, че българина започва да отстоява правата си като гражданин, че застава открито зад идеите и желанията си, че надига глава срещу монопола, мафията, корупцията, властта....  Подкрепям с две ръце исканията, които отначалото бяха само срещу високите цени на тока, а сега са за България - за край на монополистите и обирджийството на корпорации като EON, EVN, CEZ, Globul, Mtel, Vivacom, TEC Mariza Iztok, Dundee Precious Metal, TEC, Медиите, в лицето на бТв, Нова, Канал 1, десетки вестници..... за тотална промяна на политическата структура в България, и още и още и още......  Нещата могат да се променят, има как.... стига с това, че няма от къде да се вземат пари, че сме в криза...... няма криза, изкуствено се поддържа и втълпява на хората, че има криза, за да се държи заплащането на труда на минимални нива, срещу постоянно нарастващите разходи.... Как така има криза, а работата, обемите, данните постоянно се увеличават.... Защото така е най-лесно за фирмите, и по-точно големите, за политиците е по-лесно....за всички е по-лесно и даже "перфектно" да поддържат теорията, че сме в криза... За всички, освен за нас обикновените българи, които се борим всеки месец да вържем 2-та края и да успеем да платим наема, тока, водата, парното, телефона, интернета, заема, транспорта, храната, облеклото....... За последните 2 често пъти не остава.... Подкрепям с две ръце всичко, което искаме всички ние да се промени. 8% намаление на тока не ме удовлетворява..... при 7ст себестойностт на 1 киловат от АЕЦ (която енергия се продава извън България) и 70ст от Марица Изток и подобните (които се притежават от разни американски и прочее фирми) и която енергия ние КУПУВАМЕ.... е няма как да стане. 
Искам промяна, подкрепям протестите, даже на 24-ти ще съм там! Не подкрепям обаче вандалството в цялата тая работа! Дали са по-агресивни протестиращи, или са подставени лица от някой от някъде, целящи да всеят напрежение и постигането на някакви цели, не ме интересува. Интересува ме ние, останалите да бъдем разграничени от тях - и без чупене на глави и крайници можем да обърнем нещата в наша полза, или поне тази агресия да се излее върху хората, които ни докараха до това дередже....
Още много неща могат да се кажат, но не трябват думи, а дела - Излез и ти на 24-ти на протест и покажи, че си българин, че искаш нещата да се променят към по-добро, към по-добър живот.... Аз го заслужавам, ти също...Всички го заслужаваме!


  

Няма коментари:

Публикуване на коментар